Thursday, August 7, 2008

Announcement : Kenduri Adik Upai a.k.a Mior Nazri

Aku mewakili muhammad upai nie...
ingin menjemput semua geng istana Takeshi...
Untuk sesama pergi ke umah Upai dekat sungai siput perak...
untuk ape?...
Untuk mentekedarah laaa woiii...
Moh kier samer-samer meriahkannyer yer...

Ate mike semue datangle yer ke umah upai ni yer....
ate bercakap peghok laa pulak yerr...
huahuahuahu...

ini mesej upainyer yerrr
dtg kenduri adik aku
kwin on 16/08/08..
(dtg klu x malu)
alamat
NO17 TAMAN SALAK,
SALAK BARU (U),
31050, S.SIPUT PERAK.
aku dah kwin nikah je blum ..
pe2hal ni
no contact gua :-017-7052804
-Up@i-

2 comments:

banana said...

upai kawin baru aku pg... cilanat
nalakarupai dah kawin tapi lum nikah

PoKmaT said...

upai??? kawin nga indo lerr... ari2 wt balik indo kilang....