Tuesday, July 15, 2008

Mat Jue (DG)

Mamat ini bernama Mat Jue...
Dia duduk di Istana Takeshi ke 2...Bersama - sama Bai (Chief), Along, Aseran, Manok, Wa, Apih (Ramlee), Ise Bas, Kole, and this budak racing honda cub DG - Mat Jue...
Sebab tu nama dia Mat Jue DG...
Setakat ni, maklumat terkini pasal Mat Jue...
Dia kerja di Johor, Gelang Patah...
Bersama - sama dengan Upai..
Di sini dia sertakan gambar dia sekali...
So di update kan kat sini agar semua geng dapat ingat kembali...

Bagaimana rupa Mat Jue ni sekarang...
And cuba - cuba ingatlah dulu punya muka...

Hahahaharr...

Adios...

ps: kepada geng - geng yang lain... silalah bertindak seperti Mat Jue.... so dengan itu... akan dapat di update perkembangan terkini and rupa terkini anda di sini...

8 comments:

nazri wge7248 said...

wei Gondrong tak include skali ke,
aku slalu lepak gerai dia kat putra permai


hp gondrong: 0132913101

banana said...

hahhah!!!
mat jue idup lagi...

kiemieuk said...

dia idup lagiiii...
tapi tengok aa dia...
terus email aku and kasi gambar...
cepat laaa geng...
tiru laaa macam dia...
tapikan.. sapo laa banana nieh...
ish...

banana said...

surprise la best!!! hik! hik!

zaki said...

bila nak gathering lg niii?dah dekat pose dahhhhh.......

zaki said...

nama jamil pun xdeee...gambooo ade....

Up@i said...

testis..testis

Up@i said...

semekom kengkawan...
Hensem mat ju mcm jefridin huhu..
aku nak jemput smua yg ada bau2 kentut ngan aku dtg knuri adik aku kwin on 16/08/08..(dtg klu x malu)
alamat NO17 TAMAN SALAK,SALAK BARU (U), 31050, S.SIPUT PERAK.
aku dah kwin nikah je blum ..
pe2hal ni no contact gua :-
017-7052804
Up@i